woensdag 2 juli 2014

Dag 17 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD

Andere mensen HAPPY maken maakt mij HAPPY. En wat is er mooier dan door zelf simpelweg HAPPY te zijn anderen daarin mee te nemen?


Vanochtend dacht ik een dagje hard aan het werk te gaan. Prima want er moet een hoop gebeuren! Mijn jongste kanjer (een prachtig hoog sensitief kind dat af en toe de overprikkeling van school teveel vindt) was echter duidelijk aan een dagje 'mama-rust' toe. Heel even knaagde het maar toen liet ik het gewoon los. Was zo brutaal om het oude autootje van de buren te leen te vragen en een uur later reed ik met een goed gevulde picknickmand en een blij kind naar Brabant waar mijn vader op de Ministershof verblijft na het overlijden van mijn moeder dit jaar. 

Het werd een heerlijke dag. Mijn 88-jarige vader genoot, we maakte een prachtige boswandeling over een aangelegd rolstoelpad waar hij met zijn rollator prima over meehobbelde. We zagen vlinders, koeien, paarden, libellen, waterlelies, eekhoorntjes, spechten, roodborstjes. En ik zag twee blije kinderen. Eentje van acht en eentje van achtentachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten