zondag 6 juli 2014

Dag 20 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD


De afgelopen weken waren hectisch voor mij en mijn gezin. Veel opleidingsdagen van de verschillende opleidingsmodules die ik volg, een examendag, leuke ontwikkelingen rondom de opstart van mijn bedrijf,aanmeldingen van eerste klanten. Geweldig allemaal! Waar ik dan erg goed op moet letten is wat ik noem mijn Yin-Yang balans. 


En de dingen die ik zojuist noemde zijn wat mij betreft de Yang activiteiten. Dus was het dit weekend hoog tijd voor de Yin zijde om het evenwicht te behouden. 


Een heerlijk relax weekend in een Thermen in het Oosten van het land op een prachtige plek. Mijn lief en ik hebben genoten. Ook van elkaar! Sauna, naakt zwemmen in natuurwater tussen de waterhoentjes en libelles. Lange gesprekken en veel oxytocine en serotonine (oftewel de feel-good hormonen die je aanmaakt als je huid op huid contact maakt). 







Lange vroege ochtend wandelingen. En natuurlijk niet te vergeten lekker eten uit de meegenomen picknicktas. Er was zaterdagochtend nog zoveel lekkers in de ijskast dat ik besloot het eea mee te nemen. Daar hebben we twee dagen van geluncht in de natuur. Kortom een HAPPY YIN-weekend dus.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten