vrijdag 18 juli 2014

Dag 25 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD: Boteca Brasil

Dat ik HAPPY word van eten bereiden dat was denk ik wel duidelijk. Waar ik nòg meer HAPPY van word is dat samen met andere vrouwen te doen. Vrouwen uit andere landen en culturen met hun eigen rijkdom aan achtergronden en familierecepten. Vandaag was het de afronding van de feestweek op de Jenaplan-school van mijn jongste. Die stond geheel in het teken van Brasil! Voor het goede doel wordt er van alles verkocht en geveild. Mijn jongste verkocht zijn tekentalent. Ik had samen met Braziliaanse, Portugese, Spaanse, en Hollandse vrouwen een 'Boteca Brasil' ingericht vol Braziliaanse lekkernijen. 




We hebben n fantastische avond gehad. Ik had nog nooit iets Braziliaans gekookt en vind dat des te leuker om weer iets nieuws uit te proberen. Ik heb gesmuld van de visstoofpot, kipsalade, tonijnpastei, met als toetje een kokosbonbon en een zoooo lekkere versgemaakte caipirinhas. En met mij vele anderen! Dit was een topavond. En ook nog een Fit By FoodConsult verkocht per veilingopbod! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten